Fenerbahçeli futbolcular ceplerini doldurdu

Fenerbahçeli futbolcular ceplerini doldurdu

Akhisar Belediyespor deplasmanında farklı kazanan Fenerbahçeli futbolcular ceplerini doldurdu.

2016.03.07 09:12 - Son Güncellenme: 2016.03.07 09:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçeli futbolcular ceplerini doldurdu

Akhisar Belediyespor deplasmanında farklı kazanan Fenerbahçeli futbolcular ceplerini doldurdu.

Sarı-lacivertli oyuncular, yönetim kurulunun sezonun son haftaları için özel olarak belirlediği yeni sisteme göre deplasman galibiyeti için toplam 500 bin dolar prim almaya hak kazandı.

Fenerbahçe'de, Kadıköy'deki galibiyetlere 250 bin dolar, derbi galibiyetlerine ise 1 milyon dolar prim verilmesi kararlaştırılmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.07 09:12 - Son Güncellenme: 2016.03.07 09:13 - HABER MERKEZİ
A