Fenerbahçeli eski futbolcular Akhisar'da açılışta
Fenerbahçe'nin eski futbolcularından Ergun Öztuna, Ogün Altıparmak ve Osman Arpacıoğlu, Akhisar Spor Adamları Derneği'nin (ASAD) açılışına katılmak üzere ilçeye geldi.
2016.04.06 15:17 - Son Güncellenme: 2016.04.06 15:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Akhisar'da Cumhuriyet'in ilanından önce faaliyet gösteren Türkocağı ile sonraki yıllarda kurulan Gençlikspor, Güneşspor, Doğanspor takımlarının yanı sıra, ilçe futboluna hizmet etmiş sporcu, teknik adam ve yöneticilerin fotğraflarının sergilendiği dernek binasının açılışını Belediye Başkanı Salih Hızlı ile "Sağlamcı" lakabı ile bilinen Gençlikspor'un eski futbolcularından 85 yaşındaki Bahattin Karanfil yaptı. Açılışa konuk olan Ergun Öztuna, Ogün Altıparmak ve Osman Arpacıoğlu, Akhisar'da bulunmaktan duydukları mutluluğu dile getirip yöneticilere teşekkür etti.
