Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek finale çıktı

Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek finale çıktı

Beşiktaş'ı deplasmanda 1 - 0 yenen Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek finale çıktı.

2017.02.05 22:32 - Son Güncellenme: 2017.02.05 22:39 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, Ziraat Türkiye Kupası'nda çeyrek finale çıktı

Ziraat Türkiye Kupası son 16 turunda Beşiktaş ile Fenerbahçe karşılaştı. Fenerbahçe deplasmanda Beşiktaş'ı 1-0 mağlup etti. Vodafone Arena'da oynanan mücadelede Fenerbahçe'ye galibiyeti getiren golü 72. dakikada Robin van Persie kaydetti. Bu sonucun ardından Fenerbahçe Ziraat Türkyie Kupası'nda çeyrek finale yükselirken Beşiktaş, Vodafone Arena'da ilk mağlubiyetini aldı ve kupaya veda etti.

Beşiktaş: 0 - Fenerbahçe: 1 (Ziraat Türkiye Kupası)

Stat: Vodafone Arena

Hakemler: Ali Palabıyık, Mehmet Cem Satman, Serkan Olguncan

BEŞİKTAŞ: Fabricio, Gökhan Gönül, Marcelo, Tosic, Adriano, Hutchinson, Oğuzhan Özyakup (Dk. 86 Tolgay Arslan), Quaresma, Talisca (Dk. 51 Matej Mitrovic), Babel, Cenk Tosun

FENERBAHÇE: Volkan Demirel, Şener Özbayraklı, Kjaer, Skrtel, Hasan Ali Kaldırım, Mehmet Topal, De Souza, Alper Potuk (Dk. 75 Ozan Tufan), Lens, Sow, Van Persie (Dk. 88 Aatif Chahechouhe)

Kırmızı kart: Dk. 41 Tosic (Beşiktaş)

Sarı kartlar: Dk. 43 Van Persie, Dk. 45+1 Şener Özbayraklı, Dk. 90+1 Ozan Tufan, Dk. 90+4 Lens (Fenerbahçe), Dk. 67 Atiba Hutchinson, Dk 90+2 Adriano, Dk. 90+4 Aras Özbiliz (Beşiktaş)

Goller: Dk. 71 Robin van Persie (Fenerbahçe)

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.02.05 22:32 - Son Güncellenme: 2017.02.05 22:39 - HABER MERKEZİ
A