"Fenerbahçe'yi eleyeceğimizi düşünüyorum"

"Fenerbahçe'yi eleyeceğimizi düşünüyorum"

TFF 1. Lig temsilcisi Adana Demirspor'un başkanvekili Mustafa İzgioğlu, kupada Fenerbahçe'yi eleyeceklerine inandıklarını dile getirdi.

2017.11.02 17:11 - Son Güncellenme: 2017.11.02 17:11 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Fenerbahçe'yi eleyeceğimizi düşünüyorum"

İzgioğlu, iyi bir kura çektiklerini aktararak, "Fenerbahçe'nin çıkması bizim açımızdan iyi oldu. Adana Demirspor iyi bir takım. İyi bir tur olacağını düşünüyorum. Kupada Fenerbahçe'yi eleyeceğimizi düşünüyorum. İnşallah bunu başaracağız. Stadımız da her zaman dolu oluyor. İki takım için hayırlı uğurlu olsun." değerlendirmesinde bulundu.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2017.11.02 17:11 - Son Güncellenme: 2017.11.02 17:11 - HABER MERKEZİ
A