Fenerbahçe'yi, Çekya'da yalnız bırakmadılar

Fenerbahçe'yi, Çekya'da yalnız bırakmadılar

Kadınlar EuroLeague çeyrek final ilk karşılaşması için Çekya'nın Prag kentine giden Fenerbahçe Basketbol Takımı kafilesini sarı lacivertli taraftarlar yalnız bırakmadı.

2019.03.04 19:13 - Son Güncellenme: 2019.03.04 19:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'yi, Çekya'da yalnız bırakmadılar

Prag Fenerbahçeliler Derneği Başkanı Özgür Öztürk ve yönetim kurulundan Ertan CanFenerbahçe teknik kadrosu ile oyuncularını karşıladı.

USH Praha takımı ile yarın akşam (5 Mart) saat 21.00'de kozlarını paylaşacak olan sarı lacivertlilerden genel menajer Didem Akın, Koç Valerie Garnier ve Kaptan Birsel Vardarlı'ya karşılama esnasında çiçek takdim edildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.04 19:13 - Son Güncellenme: 2019.03.04 19:14 - HABER MERKEZİ
A