Fenerbahçe yenildi Albayrak uçtu

Fenerbahçe yenildi Albayrak uçtu

Fenerbahçe'nin G.Birliği'ne 2-0 mağlup olduğu maçın ardından Abdürrahim Albayrak'ın attığı tweet ortalığı karıştıracak.

2013.04.22 08:22 - Son Güncellenme: 2013.04.22 08:25 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe yenildi Albayrak uçtu

Gençlerbirliği ile deplasmanda oynadığı mücadeleden 2-0 mağlup ayrılan Galatasaray'da büyük sevinç yaşanıyor.

FENERBAHÇE YENİLDİ TWEET ATTI
Sarı-kırmızılı kulübün yöneticisi Abdürrahim Albayrak, F.Bahçe'nin puan kaybı sonrası Twitter'dan "I Love You Hocam" tweetini attı.

Albayrak, geçen sezon kazanılan şampiyonluğun ardından Terim'e olan sevgisini de "I Love You Hocam" tişörtüyle göstermişti.

Albayrak, bir süre sonra attığı bu tweeti sildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.22 08:22 - Son Güncellenme: 2013.04.22 08:25 - HABER MERKEZİ
A