Fenerbahçe'ye yine UEFA problemi

Fenerbahçe'ye yine UEFA problemi

UEFA'nın Şampiyonlar Ligi'nden Fenerbahçe'nin alması gereken parayı halen göndermediği iddia edildi.

2013.09.25 09:28 - Son Güncellenme: 2013.09.25 09:28 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'ye yine UEFA problemi

Fenerbahçe'nin bu sezon Şampiyonlar Ligi ön eleme turlarında oynadığı 4 maç için UEFA'dan alması gereken 2 milyon avroluk hak edişi henüz kasasına koyamadıği iddia edildi.

Milliyet'in haberine göre Fenerbahçe yönetimi, bu konu hakkında UEFA'ya bir mektup yazdı.

Fenerbahçe, Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme turunda Salzburg'u elerken, play-off turunda Arsenal'e boyun eğmişti. UEFA Avrupa Ligi'ne grup aşamasından katılma hakkı bulunan Fenerbahçe, CAS'tan beklediği karar çıkmayınca 2 yıl için Avrupa kupalarının dışında kalmıştı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.25 09:28 - Son Güncellenme: 2013.09.25 09:28 - HABER MERKEZİ
A