Fenerbahçe'ye büyük şok
Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Mergim Berisha, 2 ay önce 4 milyon euro karşılığında imza attığı Augsburg'dan 14 milyon euro bedelle Hoffenheim'a gitti.
2023.08.31 10:59 - Son Güncellenme: 2023.08.31 11:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Ensonhaber.göre; Forvet oyuncusu, yeni takımıyla 4 yıllık sözleşme imzaladı. Transferin 14 milyon euro karşılığında gerçekleştiği ifade ediliyor. Berisha, aynı zamanda Fenerbahçe'den eski takım arkadaşı Attila Szalai ile yeniden buluştu.

Bundesliga temsilcisi Augsburg, Mergim Berisha'nın bonservisi için Fenerbahçe 4 milyon 500 bin euro ödedi.
Kırmızı-beyazlılar, geçen sezon kiralama ücreti olarak sarı-lacivertlilere 300 bin euro ödemişti.
Fenerbahçe 5 milyon euroya almıştı
Fenerbahçe, 2021-22 sezonunda Berisha için RB Salzburg'a 5 milyon euro ödemişti.