Fenerbahçe Trabzon'a indi
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında deplasmanda oynayacağı Çaykur Rizespor maçı için Trabzon'a indi.
2015.08.22 18:30 - Son Güncellenme: 2015.08.22 18:30 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı-lacivertli ekip, Spor Toto Süper Lig'in 2. haftasında Karadeniz temsilcisi Çaykur Rizespor ile oynayacağı maç için Trabzon'a indi.
Bugün saat 16.00'da Sabiha Gökçen Havalimanı'ndan özel uçakla Trabzon'a hareket eden sarı-lacivertli ekip, akşam saatlerinde Trabzon Havaalanı'na indi. Sarı-lacivertliler, yoğun güvenlik önlemleri altında buradan karayolu ile Rize'ye geçti.