Fenerbahçe taraftarı işte bu yüzden şehre alınmıyor

Fenerbahçe taraftarı işte bu yüzden şehre alınmıyor

Monaco Prensliği'nin, Fenerbahçe taraftarına getirdiği şehre girme yasağının, ülkede ilan edilen olağanüstü hal kararından kaynaklandığı ortaya çıktı.

2016.07.25 08:46 - Son Güncellenme: 2016.07.25 08:46 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe taraftarı işte bu yüzden şehre alınmıyor

2015 Kasım'ından bu yana OHAL kapsamında bulunan Fransa'da, ulusal ve uluslararası bir çok maçta benzer uygulamalara başvurulduğu tespit edildi.

Saint Etienne ile Basel arasında şubat ayındaki UEFA Avrupa Ligi maçında İsviçreli taraftara deplasman yasağı kondu. OHAL ilanının ardından bir çoğu birinci ligde olmak üzere, 220 müsabakada da kısıtlayıcı benzer uygulamanın hayata geçirildiği öğrenildi. PSG-Chelsea maçında İngilizlere izin verilmesine karşın bunun spesifik bir durum olduğu ve kararın yerel otoritenin inisiyatifinde alındığına dikkat çekildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.25 08:46 - Son Güncellenme: 2016.07.25 08:46 - HABER MERKEZİ
A