Fenerbahçe tahkim kuruluna başvurdu

Fenerbahçe tahkim kuruluna başvurdu

Fenerbahçe, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu'nun (PFDK), Torku Konyaspor maçı sonrası kulübe verdiği 1 maç seyircisiz oynama ve 150 bin TL para cezasına itirazda bulundu.

2014.01.31 16:52 - Son Güncellenme: 2014.01.31 16:53 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe tahkim kuruluna başvurdu

Sarı-lacivertli kulübün resmi internet sitesinden yapılan açıklamada, "PFDK'nın, 27 Ocak tarihinde sahamızda oynadığımız Torku Konyaspor maçının ardından kulübümüze vermiş olduğu akıl almaz 1 maç seyircisiz oynama ve 150 bin TL para cezası, tarafımızdan kabul edilemez nitelikte değerlendirilmiş olup, bu kararla ilgili Tahkim Kurulu'na gerekli müracaat yapılmıştır. Devam etmekte olan Tahkim sürecinin ardından, konuyla ilgili ayrıntılı bilgilendirme yöneticilerimiz tarafından bizzat yapılacaktır" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2014.01.31 16:52 - Son Güncellenme: 2014.01.31 16:53 - HABER MERKEZİ
A