Fenerbahçe Şubat ayında 17 günde 5 zorlu maça çıkacak

Fenerbahçe Şubat ayında 17 günde 5 zorlu maça çıkacak

Sarı-lacivertliler, şubat ayında Kasımpaşa, Bursaspor, Lokomotiv Moskova ve Beşiktaş ile kapışarak, kaderini belirleyecek.

2016.02.12 12:08 - Son Güncellenme: 2016.02.12 12:09 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Şubat ayında 17 günde 5 zorlu maça çıkacak

Şubat ayına çok iyi bir başlangıç yapamayan Fenerbahçe ayın geride kalan 17 gününde 5 zorlu maça çıkacak. Bugün Kasımpaşa'yı ağırlayacak sarı-lacivertli takım 16 Şubat'ta Avrupa Ligi maçı için Rusya'ya gidecek ve Lokomotiv Moskova ile maç yapacak. 

Beşiktaş maçı da var 
Ardından 20 Şubat'ta Bursaspor deplasmanına gidecek Sarı Kanaryalar, 25 Şubat'ta ise Lokomotiv Moskova ile Avrupa'da tamam-devam maçına çıkacak. 29 Şubat'ta ise Süper Lig'de şampiyonluk için kıyasıya yarıştığıBeşiktaş ile Ülker Arena'da karşılaşacak Kanarya bir anlamda kaderini de tayin edecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.12 12:08 - Son Güncellenme: 2016.02.12 12:09 - HABER MERKEZİ
A