Fenerbahçe, stadyum değişikliği için TFF'ye başvurdu
Fenerbahçe Kulübü, Akhisar Belediyespor ile Manisa Atatürk Stadı'nda oynayacağı maçın stadının değiştirilmesini için TFF'ye sözlü başvuruda bulundu.
2016.03.02 18:09 - Son Güncellenme: 2016.03.02 18:10 - Spor - HABER MERKEZİ
Spor Toto Süper Lig'in lideri Fenerbahçe deplasmanda oynayacağı Akhisar Belediye maçının stadının değişmesi için Türkiye Futbol Federasyonu'na sözlü başvuruda bulundu.
Derbi maçta Beşiktaş'ı 2-0 yenerek maç fazlasıyla liderliğe yükselen Fenerbahçe 24. hafta maçında Pazar günü Akhisar Belediyespor'a konuk olacak. Sarı-lacivertli kulüp Manisa Atatürk Stadı'nın kötü zemini nedeniyle Türkiye Futbol Federasyonu'na sözlü başvuru yaparak stadyumun değişmesini istedi.
Hatırlanacağı üzere Süper Lig'in 22. haftasında Manisa Atatürk Stadyumu'nda oynanacak Akhisar Belediye - Başakşehir maçı öncesi ev sahibi takım Türkiye Futbol Federasyonu'na başvurmuş ve maçın Balıkesir Stadyumu'nda oynanmasını istemişti. TFF'de başvuruyu kabul etmiş ve mücadele Balıkesir Stadyumu'nda oynanmıştı.
Fenerbahçe kulübü Akhisar Belediye - Başakşehir maçındaki başvuruyu örnek göstererek karşılaşmanın İzmir'de oynanmasını istedi. Türkiye Futbol Federasyonu'nun birkaç gün içinde başvuru ile ilgili kararını açıklaması bekleniyor.
