Fenerbahçe sosyal medyayı salladı!
UEFA Avrupa Ligi çeyrek final rövanş karşılaşmasında Lazio ile deplasmanda 1-1 berabere kalarak adını yarı finale yazdıran Fenerbahçe'nin bu başarısı, sosyal medyada özellikle mikro blog sitesi Twitter'da büyük bir coşkuyla kutlandı.
2013.04.12 00:35 - Son Güncellenme: 2013.04.12 00:38 - Spor - HABER MERKEZİ
@MuratBoz
Yarı final hayırlı olsun. Tebrikler Fenerbahçe..
@hidoturkoglu15
FENERBAHCE'nin basarisi icin dualarini eksik etmeyen tüm Türk halkına teşekkürler
@saba_t
Tebriklerrrr Fenerbahce??
@YusufKenan_
Fenerbahçe, yarı finalde... güzel cümleymiş. Sırada finalde ve kupayı kaldırdı versiyonları olur inşallah :)
@MehmetOkur13
Tebrikler fenerbahçe...
@SafakSezer
Haydi fener haydi Tam zamanı şimdi
@hc_huseyincelik
Bir Galatasaraylı olarak Fenerbahçe'yi, Lazio karşısındaki başarısından ötürü tebrik ediyorum. Türkiye'ye mutlu bir gece yaşattınız.
@OrnekBurak
Bekle amsterdam Fenerbahçe geliyo
@iversonics
Fenerbahçe'nin elenmesini bekleyip, elleri klavyede TT hazırlayan ergenler; hadi yatın, yarın okul var..
@ioruculer
Türkiye'nin şuan avrupada ki gururusun Fenerbahçe.
@bartugoztas
Helal olsun fenerbahce. Onemli olan kimin kazandigi degil Türk takiminin kazanmasidir.
@alpiksel
Roma'dan yanık kokusu yükseliyor. #fenerbahce
@kerimhatiboglu
Top oynamadan tur nasıl gecılır ogrenmıs olduk. Tebrıkler fenerbahce !
@rcpfrkn81
Fenerbahçe'm yarı finalde Road To Amsterdam!
@AhmetBilgin93
Fenerbahce futbolda bug buldu. Baroniyi oyundan almak=gol.
@OnderPektas
Roma Olimpiyat stadında Samanyolu...