Fenerbahçe sis altında çalıştı

Fenerbahçe sis altında çalıştı

Topuk Yaylası'ndaki tesislerde yeni sezona hazırlanan Fenerbahçe, akşam antrenmanı için sahaya geldiğinde sis çöktü. Görüş mesafesinin daraldığı Topuk Yaylası'ndaki antrenman son derece keyifli geçti.

2013.07.10 22:25 - Son Güncellenme: 2013.07.10 22:26 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe sis altında çalıştı

 

Teknik Direktör Ersun Yanal kısa bir konuşma yaptıktan sonra eğlenceli çalışma başladı. Futbolcuları birbiriyle eşleştiren Yanal, her futbolcudan en çabuk şekilde eşini bulmasını istedi. Bu esnada eğlenceli dakikalar yaşandı. Eşini bulmakta zorluk yaşayan ya da geç kalan futbolcular takım arkadaşlarının gülüşmesine neden oldu. Kahkaha seslerinin yükseldiği çalışmada eşini bulan futbolcular birbirlerine sarıldılar. Neşeli bir ortamda başlayan ve kaynaşmayı sağlayan çalışma antrenman boyunca sürdü.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.07.10 22:25 - Son Güncellenme: 2013.07.10 22:26 - HABER MERKEZİ
A