Fenerbahçe, Rusya'da ilk antrenmanını yaptı
Yeni sezon hazırlıkları kapsamında St. Petersburg şehrinde 9-15 Temmuz tarihleri arasında düzenlenecek Pari Premier Cup Turnuvası'na katılmak üzere Rusya'ya giden Fenerbahçe, buradaki ilk antrenmanını yaptı.
2023.07.08 22:48 - Son Güncellenme: 2023.07.08 22:48 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde St. Petersburg'da bulunan Petrovski Stadyumu'nda yapılan idman koşu, ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladı. Ardından 3 gruba ayrılan futbolcular, 5'e 2 top kapma ve pas çalışmaları yaptı. Taktiksel çalışmalarla devam eden idman, dayanıklılık koşularıyla sona erdi.
Antrenmanın ardından konaklayacağı otele geçen sarı-lacivertliler, yarın Pari Premier Cup Turnuvası'ndaki ilk maçında Zenit ile karşılaşacak.