Fenerbahçe Rus yetkililere teşekkür etti

Fenerbahçe Rus yetkililere teşekkür etti

Yarın Lokomotiv Moskova ile oynanacak karşılaşma için Rusya'ya giden Fenerbahçe, sorun yaşamadan ülkeye giriş yaparken, Rus yetkililere teşekkür etti.

2016.02.24 14:18 - Son Güncellenme: 2016.02.24 14:18 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Rus yetkililere teşekkür etti

Sarı-lacivertli kulübün internet sitesinden yapılan açıklamada, "UEFA Avrupa Ligi son 32 Turu rövanş maçı için 24.02.2016 Çarşamba günü (Bugün) İstanbul'dan Moskova'ya giden kafilemiz Rusya'da en iyi şekilde karşılanmış ve havalimanından otele geçişi de geniş güvenlik önlemleri altında hiçbir sorun yaşanmadan gerçekleşmiştir. Kafilemizin Moskova'da havalimanında karşılanışı ve otele geçişi sırasında gerekli şartları sağlayan ilgili tüm Rus yetkililere ve Moskova Büyükelçiliğimize teşekkür ederiz" denildi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.24 14:18 - Son Güncellenme: 2016.02.24 14:18 - HABER MERKEZİ
A