Fenerbahçe rövanşı aldı

Fenerbahçe rövanşı aldı

Ziraat Türkiye Kupası 4. turunda Fenerbahçe, 13 yıl önce elendiği Pendikspor'u Kadıköy'de 1-0 yenerek bir üst tura yükseldi.

2012.11.28 22:15 - Son Güncellenme: 2012.11.28 22:16 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe rövanşı aldı

Karşılaşmanın 45. dakikasında Fenerbahçe, Sezer Öztürk'ün attığı golle 1-0 öne geçti. Bu gol aynı zamanda ilk yarının da sonucunu belirledi ve sarı-lacivertli ekip ilk 45 dakikayı 1-0 önde tamamladı.

Mücadeledelenin ikinci yarısında ortaya konan futbol skoru değiştirmeye yatmedi ve sahadan 1-0 galip ayrılan Fenerbahçe adını 5.tura yazdırdı.

Fenerbahçe Teknik Direktörü Aytut Kocaman, karşılaşmada yedek oyunculara şans verirken, Serkan Kırıntılı ve Özgür Çek, bu sezon ilk kez forma giydi.

Sarı-lacivertli ekipte Krasic, 6 maç sonra Pendikspor karşısında ilk 11'de sahaya çıkarken, Kuyt, Yobo, Mehmet Topal, Meireles, Volkan Demirel ve Gökhan Gönül maç kadrosuna alınmadı.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2012.11.28 22:15 - Son Güncellenme: 2012.11.28 22:16 - HABER MERKEZİ
A