Fenerbahçe'nin rakibi belli oldu! Sosyal medya yıkıldı...
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu kura çekimi sonrası rakibi belli oldu. Gerçekleşen kura çekimi sonrası taraflı tarafsız herkesin ilginç yorumları sosyal medyada yer aldı.
2016.07.15 14:45 - Son Güncellenme: 2016.07.15 14:46 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin Şampiyonlar Ligi 3. Ön Eleme Turu kura çekimi sonrası rakibinin belli olunca sosyal medyada tepkiler gecikmedi. İşte tepkiler;
@ilkercepkinn: Kızım iyi bak monaco değildir o

@esrcfclrr: Monaco mu çıkmış

@ahmetcakar1: Son 3 yıllık kura Arsenal-Shaktar-Monaco.Sanki Uefa ya da Allah (cc) Fenerbahçe nin şamp.liğinde oynamasını istemiyor.

@onurtugrul: Nerede mevzu varsa Fenerbahçe orayı çekiyor. Nice'e gidiyoruz.

Erbatur Ergenekon: Çekilmeyecek ne kadar kura varsa Fenerbahçe çekiyor. Sıcak top tartışmaları başlayacaktır.
@avemrekapukaya: Kimle gerginlik var, nerede terör var oraya Fenerbahçe kura çeker...Agustosta olaganüstü hal ilan edilmis #nice, #monaco ya gitmek varmış
@incicaps: Ukrayna'da savaş olur shaktar,Rus uçağı düşürürüz moskova,ülke karışık amed,Nice saldırısı olur monaco çıkar.Fener kadar bahtsızını görmedim
Fenerbahçe , Monaco , Şampiyonlar Ligi , Gökhan Gönül , Aziz Yıldırım