"Fenerbahçe'nin gerçek yüzünü ortaya koyduk"

"Fenerbahçe'nin gerçek yüzünü ortaya koyduk"

Fenerbahçeli Webo, "Fenerbahçe'nin gerçek yüzünü ortaya koyduk. Sonuç olarak 3 puanla dönüyor olmaktan çok mutluyuz" dedi.

2013.09.17 10:10 - Son Güncellenme: 2013.09.17 10:10 - Spor - HABER MERKEZİ
A
"Fenerbahçe'nin gerçek yüzünü ortaya koyduk"


Kasımpaşa karşısında 2 gol kaydeden Fenerbahçe'nin Kamerunlu futbolcusu Pierre Webo ise 3 puan aldıkları için mutlu olduklarını dile getirdi.

Golcü futbolcu, Kasımpaşa'nın çok iyi bir takım olduğuna vurgu yaparak şunları kaydetti:

"Çok iyi bir karakter ortaya koyduk. Devre arası hocamız takıma çok kuvvetli bir mesaj verdi ve ikinci yarıda Fenerbahçe'nin gerçek yüzünü ortaya koyduk. Benim için de böyle bir galibiyet çok önemli ve özeldi. Sonuç olarak 3 puanla dönüyor olmaktan çok mutluyuz."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.09.17 10:10 - Son Güncellenme: 2013.09.17 10:10 - HABER MERKEZİ
A