Fenerbahçe'nin eski oyuncusu Benzia takımını yaktı
Şampiyonlar Ligi B Grubu maçında dün akşam Kızılyıldız sahasında Yunan ekibi Olympiakos'u 3-1 mağlup etti.
2019.10.02 10:27 - Son Güncellenme: 2019.10.02 10:28 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe'nin iki eski oyuncusu Valbeuena ve Benzia'nın formasını giydiği Yunan ekibi ilk yarıyı 1-0 önde kapatmasına rağmen ikinci yarıda yediği 3 golle sahadan puansız ayrıldı.
Maçın kader anı ise Fenerbahçe'nin eski futbolcusu Benzia'nın kırmızı kartla oyundan atılması oldu. Cezayirli futbolcu maçın 57. dakikasında ikinci sarı kartını görerek takımını 10 kişi bıraktı.
Bu dakikadan sonra ev sahibi Kızılyıldız eksik rakibi karşısında 3 gol birden buldu.
Olympiakos'ta Valbuena ise yedekler arasında yer aldı.