Fenerbahçe'nin elenmesinin ardından Podolski sosyal medyada mesaj attı
Galatasaray'ın Alman yıldızı Lukas Podolski, Fenerbahçe'nin Braga'ya elenmesinin ardından sosyal medyayı karıştıran bir mesaj attı!
2016.03.18 08:57 - Son Güncellenme: 2016.03.18 08:58 - Spor - HABER MERKEZİ
Lukas Podolski, Fenerbahçe'nin Braga'ya son 16 turunda elenmesi sonrası sosyal medyadan Fenerbahçe taraftarını kızdıran, Galatasaray taraftarını ise adeta coşturan bir paylaşım yaptı.
Podolski Braga'nın 4-1'lik galibiyetinin hemen ardından Galatasaray'ın UEFA Kupası'nı kazandığı yıldan bir kare eşliğinde "İyi geceler" mesajı paylaştı. Galatasaray taraftarları derbi öncesinde bu paylaşıma büyük ilgi gösterirken, Fenerbahçeliler ise tepkilerini dile getirdi.