Fenerbahçe'nin elenmesinin ardından Podolski sosyal medyada mesaj attı

Fenerbahçe'nin elenmesinin ardından Podolski sosyal medyada mesaj attı

Galatasaray'ın Alman yıldızı Lukas Podolski, Fenerbahçe'nin Braga'ya elenmesinin ardından sosyal medyayı karıştıran bir mesaj attı!

2016.03.18 08:57 - Son Güncellenme: 2016.03.18 08:58 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'nin elenmesinin ardından Podolski sosyal medyada mesaj attı

Lukas Podolski, Fenerbahçe'nin Braga'ya son 16 turunda elenmesi sonrası sosyal medyadan Fenerbahçe taraftarını kızdıran, Galatasaray taraftarını ise adeta coşturan bir paylaşım yaptı.

Podolski Braga'nın 4-1'lik galibiyetinin hemen ardından Galatasaray'ın UEFA Kupası'nı kazandığı yıldan bir kare eşliğinde "İyi geceler" mesajı paylaştı. Galatasaray taraftarları derbi öncesinde bu paylaşıma büyük ilgi gösterirken, Fenerbahçeliler ise tepkilerini dile getirdi. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.03.18 08:57 - Son Güncellenme: 2016.03.18 08:58 - HABER MERKEZİ
A