Fenerbahçe'nin elenmesi Galatasaray'a yaradı

Fenerbahçe'nin elenmesi Galatasaray'a yaradı

Fenerbahçe'nin Shakhtar Donetsk'e deplasmanda 3-0 mağlup olarak UEFA Şampiyonlar Ligi'ne veda etmesiyle birlikte Galatasaray 25 milyon Euro gelir elde edecek.

2015.08.06 11:05 - Son Güncellenme: 2015.08.06 11:05 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'nin elenmesi Galatasaray'a yaradı

UEFA Şampiyonlar Ligi 3. ön eleme ilk maçında 0-0 berabere kaldığı Shakhtar Donetsk'e deplasmanda 3-0 mağlup olan Fenerbahçe, Devler Ligi'ne veda ederken ezeli rakibi Galatasaray, gruplara direkt katılacağı için tüm payı kasasına koyacak. Sarı-lacivertli takımın katılamamasıyla 13 milyon Euro pay alacak olan Galatasaray, gruplara direkt katıldığı için de 12 milyon Euro daha gelir elde edecek. Sarı-kırmızılılar, kazanacağı her maç için 1.5 milyon Euro, beraberlik için ise 500 bin Euro kazanacak. Galatasaray'ın bu sezon Şampiyonlar Ligi'nden 25 milyon Euro'dan fazla para kazanacağı belirtiliyor.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2015.08.06 11:05 - Son Güncellenme: 2015.08.06 11:05 - HABER MERKEZİ
A