Fenerbahçe Neslican Tay'ı unutmadı

Fenerbahçe Neslican Tay'ı unutmadı

Fenerbahçe, Şükrü Saraçoğlu Ülker Stadı'nda Ankaragücü ile oynadığı karşılaşmada 21 yaşında hayatını kaybeden Neslican Tay'ı unutmadı.

2019.09.21 20:31 - Son Güncellenme: 2019.09.21 20:31 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Neslican Tay'ı unutmadı

Sarı lacivertli futbolcular sahaya Neslican Tay'ın resminin yer aldığı "Mücadelen çok güzeldi Neslican" yazılı pankartla çıktı. Fenerbahçe taraftarları da alkışlarla destek verdi.

Bu arada Okul Açık tribününe, "Sen verdiğin savaşla kalplerimizde yaşamaya devam edeceksin. Mekanın cennet olsun" yazılı bir pankart asıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.09.21 20:31 - Son Güncellenme: 2019.09.21 20:31 - HABER MERKEZİ
A