Fenerbahçe maçı seyircisiz!

Fenerbahçe maçı seyircisiz!

PFDK, Bursaspor'a Medipol Başakşehir maçında taraftarların neden olduğu saha olayları nedeniyle 1 maç seyircisiz oynama cezası verdi. Bursaspor bu cezasını Fenerbahçe maçında çekecek.

2016.02.11 17:41 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe maçı seyircisiz!

PFDK, Bursaspor taraftarlarının Başakşehir maçında neden olduğu saha olayları sebebiyle 1 resmi müsabakayı seyircisiz oynama cezası verdi. Buna göre, ligin 22. haftasında oynanacak Bursaspor - Fenerbahçe maçı seyircisiz oynanacak.

Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK), Bursaspor'a ceza yağdırdı. Spor Toto Süper Lig'in 20. haftasında sahasında karşılaştığı Medipol Başakşehir mücadelesinde taraftarların neden olduğu saha olayları sebebiyle 1 resmi müsabakayı kendi sahasında seyircisiz oynama cezası alan yeşil-beyazlı kulüpte, Teknik Direktör Hamza Hamzaoğlu ise Gençlerbirliği müsabakasında takımının başında yer alamayacak.

Bursaspor'un aldığı seyircisiz oynama cezası ligin 22. haftasında Bursa'da oynanacak Fenerbahçe karşılaşmasında geçerli olacak. Yeşil-beyazlıların yeni stadyumu Timsah Arena'da oynanacak ve stadın tamamının dolması beklendiği müsabaka, alınan ceza gereği seyircisiz oynanacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.11 17:41 - Son Güncellenme: 2016.02.11 17:52 - HABER MERKEZİ
A