Fenerbahçe Kulübü'nden taraftara teşekkür
FENERBAHÇE Kulübü, Spor Toto Süper Lig'de Torku Konyaspor ile bugün oynadıkları maçta takımlarını destekleyen sarı lacivertli taraftarlara teşekkür etti.
2014.01.27 23:05 - Son Güncellenme: 2014.01.27 23:06 - Spor - HABER MERKEZİ
Sarı lacivertli kulübün resmi internet sitesinde yer alan teşekkür mesajında şu ifade kullanıldı:
"Fenerbahçemizin, Torku Konyaspor ile karşılaştığı bu soğuk maç gününde, Saracoğlu tribünlerini doldurarak takımımıza destek olan, küfürden, hakaretten ve ceza almamıza sebep olabilecek her hareket-söylemden uzak şekilde verdikleri sonsuz destek ile takımımızın galibiyetinde büyük pay sahibi olan Fenerbahçemizin büyük gücü, büyük taraftarına teşekkür ederiz. Adım adım hep birlikte 19. şampiyonluğa..."