Fenerbahçe Kopenhag'ta
Fenerbahçe, Sevilla FC ile oynayacağı hazırlık maçı için bugün Danimarka'nın başkenti Kopenhag'a gitti.
2014.08.01 23:37 - Son Güncellenme: 2014.08.01 23:37 - Spor - HABER MERKEZİ
Yarın Brondby Stadyumu'nda TSİ 21.30'da Sevilla FC ile karşı karşıya gelecek olan Fenerbahçe, bugün akşam saatlerinde Kopenhag'a gitti. Kafileyi havaalanında bir gurup taraftar karşıladı. Sarı-lacivertli futbolcular taraftarlarla fotoğraf çektirip imza dağıttıktan sonra kamp yapacakları otele gitmek üzre yola çıktı.