Fenerbahçe, Kayserispor maçı hazırlıklarına devam etti
Fenerbahçe, Süper Lig'in 36'ncı haftasında Kayserispor ile oynayacağı maçın hazırlıklarını sürdürdü.
2024.05.09 15:16 - Son Güncellenme: 2024.05.09 15:17 - Spor - DHA
Teknik direktör İsmail Kartal yönetiminde Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilen çalışma öğle saatlerinde yapıldı. Isınma, koordinasyon ve çabukluk hareketleriyle başlayan antrenman, 2 grup halinde yapılan 5'e 2 top kapma ve pas çalışmalarıyla devam etti. Ardından taktiksel ve bireysel çalışmalarla da idman tamamlandı.
Sarı-lacivertli ekip, Konyaspor maçının hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.
