Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nda, Garnier ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nda, Garnier ile yollar ayrıldı

Fenerbahçe'de, Kadın Basketbol Takımı Başantrenörü Valerie Garnier ile yolların ayrıldığı açıklandı.

2019.06.26 17:12 - Son Güncellenme: 2019.06.26 17:13 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı'nda, Garnier ile yollar ayrıldı

Kulüpten yapılan açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"Fenerbahçe Kadın Basketbol Şubemizde gerçekleşen yeni sezon planlamaları kapsamında, koçumuz Valerie Garnier ile yollarımızın ayrılmasına karar verilmiştir. Fenerbahçe'mizde görev yaptığı süre boyunca ortaya koyduğu tüm emekleri ve takımımızın bu dönemde kazandığı tüm başarılar için kendisine teşekkür ediyor; kariyerinin geri kalanında başarılar diliyoruz. Kadın Basketbol Takımımızın önümüzdeki sezon yapılanması ve yeni koçumuza dair bilgilendirme kulübümüz tarafından ilerleyen günlerde yapılacaktır."

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.26 17:12 - Son Güncellenme: 2019.06.26 17:13 - HABER MERKEZİ
A