Fenerbahçe için büyük tehlike
Fenerbahçe Beşiktaş derbisinde büyük bir tehlikeyle karşı karşıya bulunuyor.
2013.11.30 10:51 - Son Güncellenme: 2013.11.30 10:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Bu sezon oynanan maçlarda çirkin ve kötü tezahürat sebebiyle üç kez ceza alan kulüp, derbide bu durumun tekrarlanması durumunda bir sonraki hafta kendi sahasındaki maçı seyircisiz oynayabilecek..
Yönetim, maç öncesi taraftarların bu konuda daha dikkatli olması için uyarılarda bulunacak.