Fenerbahçe, günü izinli geçirecek
Süper Lig'in 23. haftasında dün oynanan maçta Beşiktaş'ı 2 - 0'la geçerek liderlik koltuğuna oturan Fenerbahçe, günü izinli geçiriyor.
2016.03.01 16:22 - Son Güncellenme: 2016.03.01 16:23 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik Direktör Vitor Pereira, derbiyi kayıpsız kapatan öğrencilerine bir gün izin verdi. Sarı lacivertliler, Türkiye Kupası Çeyrek final rövanş maçında 3 Mart Perşembe günü saat 18.15'te Amed Sportif Faaliyetler ile Ülker Stadyumu Fenerbahçe Şükrü Saracoğlu Spor Kompleksi'nde yapacağı 3-3'ün rövanşı olan maçın hazırlıklarına yarın yapacağı antrenmanla başlayacak.
Can Bartu Tesisleri'nde gerçekleştirilecek çalışma saat 11.00'de başlayacak.