Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı

Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı

Düzce'nin Kaynaşlı İlçesi'nde bulunan Fenerbahçe Resort ve Sport Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe, çalışmalarını akşam saatlerinde gerçekleştirdiği günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.

2016.07.08 19:43 - Son Güncellenme: 2016.07.08 21:24 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı

Teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde yapılan antrenman saat 17.30'da başladı ve yaklaşık 1.5 saat sürdü. Koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenmanda 2 gruba ayrılan sarı-lacivertli futbolcular ayak tenisi maçı yaptı. Taraftarlar tarafından yoğun ilgiyle izlenen idman dar alanda gerçekleştirilen pas organizasyonlarının ardından yapılan dayanıklılık koşusuyla sona erdi.

Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.07.08 19:43 - Son Güncellenme: 2016.07.08 21:24 - HABER MERKEZİ
A