Fenerbahçe günü çift antrenmanla tamamladı
Düzce'nin Kaynaşlı İlçesi'nde bulunan Fenerbahçe Resort ve Sport Topuk Yaylası Tesisleri'nde yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Fenerbahçe, çalışmalarını akşam saatlerinde gerçekleştirdiği günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.
2016.07.08 19:43 - Son Güncellenme: 2016.07.08 21:24 - Spor - HABER MERKEZİ
Teknik direktör Vitor Pereira yönetiminde yapılan antrenman saat 17.30'da başladı ve yaklaşık 1.5 saat sürdü. Koşu ve ısınma hareketleri ile başlayan antrenmanda 2 gruba ayrılan sarı-lacivertli futbolcular ayak tenisi maçı yaptı. Taraftarlar tarafından yoğun ilgiyle izlenen idman dar alanda gerçekleştirilen pas organizasyonlarının ardından yapılan dayanıklılık koşusuyla sona erdi.
Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı çalışmalarla sürdürecek.