Fenerbahçe, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, Süper Lig'in 26. haftasında pazar günü sahasında Göztepe ile oynayacağı maçın hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2021.02.17 22:47 - Son Güncellenme: 2021.02.17 22:47 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, Göztepe maçı hazırlıklarını sürdürdü

Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör Erol Bulut yönetiminde gerçekleştirilen idman, saat 17.00'da ısınma ve koordinasyon çalışmalarıyla başladı. 2 grup halinde yapılan pas çalışmalarıyla devam eden idman, dar alanda gerçekleştirilen çift kale maçlarla sürdü; bireysel çalışmalarla tamamlandı.

Öte yandan Luiz Gustavo, Filip Novak ve İrfan Can Kahveci, takımdan ayrı özel program dahilinde çalışmalarını sürdürdü.

Fenerbahçe, hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2021.02.17 22:47 - Son Güncellenme: 2021.02.17 22:47 - HABER MERKEZİ
A