Fenerbahçe, Galatasaray'ın elenmesinden sonra imalı bir paylaşım yaptı
Galatasaray'dan UEFA Avrupa Ligi'nden elenmesinin ardından Fenerbahçe'den imalı bir paylaşım geldi.
2016.02.26 08:51 - Son Güncellenme: 2016.02.26 08:52 - Spor - HABER MERKEZİ
Lokomotiv Moskova'yı eleyen Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi'nde yoluna devam ederken Galatasaray, Lazio'ya elendi ve Avrupa macerası sona erdi.
Fenerbahçe, Galatasaray maçının bitimiyle birlikte paylaştığı bilgilendirme mesajıyla ezeli rakibine göndermede bulundu.
