Fenerbahçe, Galatasaray'ın elenmesinden sonra imalı bir paylaşım yaptı

Fenerbahçe, Galatasaray'ın elenmesinden sonra imalı bir paylaşım yaptı

Galatasaray'dan UEFA Avrupa Ligi'nden elenmesinin ardından Fenerbahçe'den imalı bir paylaşım geldi.

2016.02.26 08:51 - Son Güncellenme: 2016.02.26 08:52 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, Galatasaray'ın elenmesinden sonra imalı bir paylaşım yaptı

Lokomotiv Moskova'yı eleyen Fenerbahçe, UEFA Avrupa Ligi'nde yoluna devam ederken Galatasaray, Lazio'ya elendi ve Avrupa macerası sona erdi. 

Fenerbahçe, Galatasaray maçının bitimiyle birlikte paylaştığı bilgilendirme mesajıyla ezeli rakibine göndermede bulundu. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.26 08:51 - Son Güncellenme: 2016.02.26 08:52 - HABER MERKEZİ
A