Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde salon boşaltıldı

Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde salon boşaltıldı

KADINLAR Voleybol 1. Ligi'nde İzmir'de Fenerbahçe Grundig ile Galatasaray'ın karşı karşıya geldiği Dörtlü Final'in ilk randevusunda çıkan olaylar nedeniyle Atatürk Voleybol Salonu'ndaki seyirciler salondan dışarı çıkarıldı. 

2016.04.15 19:39 - Son Güncellenme: 2016.04.15 19:40 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe-Galatasaray derbisinde salon boşaltıldı

Maçtan önce taraftarlar arasında yaşanan olaylar nedeniyle 20 dakika gecikmeli başlayan müsabakanın ikinci setinde fanatiklerin karşılıklı küfürleşmesi nedeniyle hakemlerin kararıyla voleybolcular soyunma odasının yolunu tuttu. Daha sonra yapılan anonsla maçın seyircisiz devam edeceği duyuruldu. Önce Fenerbahçe, sonra Galatasaray seyircisi salondan çıkarıldı. Bazı seyirciler polise tepki gösterdi. Derbi yaklaşık 1 saat 15 dakika sonra kaldığı yerden devam etti.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.04.15 19:39 - Son Güncellenme: 2016.04.15 19:40 - HABER MERKEZİ
A