Fenerbahçe, Galatasaray derbisi hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, Galatasaray derbisi hazırlıklarını sürdürdü

Fenerbahçe, Trendyol Süper Lig'in 37. haftasında 19 Mayıs Pazar günü deplasmanda Galatasaray ile oynayacağı maçın hazırlıklarını bugün yaptığı antrenmanla sürdürdü.

2024.05.15 21:26 - Son Güncellenme: 2024.05.15 21:32 - Spor - İHA
A
Fenerbahçe, Galatasaray derbisi hazırlıklarını sürdürdü

Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen antrenman koşu, ısınma ve çabukluk çalışmalarıyla başladı. Ardından 2 gruba ayrılan oyuncular pas çalışması yaptı. Antrenman taktiksel ve bireysel çalışmalarla tamamlandı.

Sarı-lacivertliler, Galatasaray maçı hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanla sürdürecek.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2024.05.15 21:26 - Son Güncellenme: 2024.05.15 21:32 - İHA
A