Fenerbahçe, 'Disiplin Kurulu'na sevk edilecek
TFF, 11.00'de Disiplin'e sevk edecek. F.Bahçe de anında savunma verecek, ceza akşama yetişecek.
2013.12.03 00:37 - Son Güncellenme: 2013.12.03 00:43 - Spor - HABER MERKEZİ
F.Bahçe, taraftarlarının Beşiktaş derbisindeki kötü ve çirkin tezahüratı nedeniyle bugün Disiplin Kurulu'na sevk edilecek. Sevkle birlikte F.Bahçe'nin hukukçuları zamanla kıyasıya yarışa girecek.
SAAT 11.00: TFF Hukuk Kurulu'nun dosyayı Disiplin'e sevk etmesi bekleniyor.
SAAT 12.00: Sevk, saat 12.00'ye kadar F.Bahçe Kulübü'ne de tebliğ edilecek.
SAAT 14.00: Tebliğ gelir gelmez Fenerli hukukçular dosyanın PFDK'nın bugün yapacağı toplantıya yetişmesi için hemen savunma verecek.
SAAT 16.00: PFDK toplanacak. Gelmesi beklenen 1 maç seyircisiz oynama cezası yarınki Fethiye maçına yetişecek. Kupa maçını kadın ve çocuklar izleyecek. Bundan sonra her küfürde F.Bahçe'ye birer maç seyircisiz oynama gelecek. 7. kez küfürle ceza da 2 maça çıkacak.