Fenerbahçe, derbi için kampa girdi
Fenerbahçe, Spor Toto Süper Lig'in 18. haftasında yarın Galatasaray ile oynayacağı derbi maçının hazırlıklarını akşam saatlerinde yaptığı antrenmanla tamamlayıp kampa girdi.
2023.01.07 23:47 - Son Güncellenme: 2023.01.07 23:50 - Spor - HABER MERKEZİ
Can Bartu Tesisleri'nde Teknik Direktör Jorge Jesus yönetiminde yapılan antrenman, koşu, ısınma, koordinasyon ve çabukluk çalışmalarıyla başladı.

Ardından 2 grup halinde 5'e 2 top kapma ve pas çalışmaları yapan futbolcular antrenmanı; taktiksel ve bireysel çalışmalarla noktaladı.
Fenerbahçe, antrenmanın ardından kampa girdi.
