Fenerbahçe, deplasmanda Rizespor ile 1-1 berabere kaldı
Fenerbahçe, Süper Lig'in ikinci haftasında konuk olduğu Rizespor ile 1-1 berabere kaldı.
2015.08.23 23:44 - Son Güncellenme: 2015.08.23 23:45 - Spor - HABER MERKEZİ
Sezona Eskişehirspor galibiyetiyle başlayan ve Avrupa Ligi play-off turunda Yunan ekibi Atromitos'u deplasmanda tek golle geçen Fenerbahçe, Rizespor'a konuk oldu.
Sarı-lacivertliler, 18. dakikada Hollandalı yıldız Robin van Persie'nin golüyle öne geçti. Düşük tempolu geçen ilk yarıda başka gol olmayınca konuk ekip, soyunma odasına 1-0 önde girdi.
Rizespor'un 74. dakikada geliştirdiği atakta ters bir vuruş yapan Simon Kjaer topu kendi kalesine yolladı.
Geri kalan dakikalarda da gol olmayınca maç 1-1 beraberlikte sona erdi.