Fenerbahçe, deplasmanda kayıp

Fenerbahçe, deplasmanda kayıp

Fenerbahçe Kadın Basketbol Takımı, FIBA Avrupa Ligi çeyrek final serisi ilk maçında Çekya temsilcisi USK Prag'a deplasmanda 76-54 yenildi. 

2019.03.06 00:35 - Son Güncellenme: 2019.03.06 00:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe, deplasmanda kayıp

Başkent Prag'daki Kralovka Arena'da oynanan maçın ilk periyodunu 24-14 üstün geçen ev sahibi takım, soyunma odasına da 41-27 önde gitti. 

Çekya temsilcisi, üçüncü çeyreğini de 64-36 önde bitirdiği karşılaşmadan 76-54 galip ayrıldı ve seride 1-0 öne geçti. 

Seride ikinci maç 8 Mart Cuma günü Metro Enerji Spor Salonu'nda oynanacak. İki karşılaşmada eşitliğin bozulmaması durumunda ise üçüncü maç 13 Mart'ta Kralovka Arena'da yapılacak.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.03.06 00:35 - Son Güncellenme: 2019.03.06 00:35 - HABER MERKEZİ
A