Fenerbahçe'den Yüksek Divan Kuruluna çağrı
Fenerbahçe kulübü, Adana Demirspor maçının ardından oluşan gündeme ilişkin yazılı bir açıklama yaptı.
2023.02.03 16:25 - Son Güncellenme: 2023.02.03 16:25 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe, Adana Demirspor - Fenerbahçe maçıyla ilgili yazılı bir açıklama yaptı. Açıklamada, yarınki Olağan Yüksek Divan Kurulu Toplantısı'na işaret edilerek çağrı yapıldı.
Fenerbahçe'den yapılan açıklama şöyle:
"Saygıdeğer Yüksek Divan Kurulu Üyelerimiz, 2 Şubat 2023'te oynanan Adana Demirspor - Fenerbahçe maçının ardından oluşan gündem doğrultusunda, Fenerbahçe Spor Kulübü camiası olarak yüksek bir farkındalık ve kararlılıkla Kulübümüzün atabileceği adımları konuşacağımız, 4 Şubat 2023'te Faruk Ilgaz Tesislerimizde gerçekleşecek yılın ilk Olağan Yüksek Divan Kurulu Toplantısına katılımınızı azami seviyede bekliyor; camiamızı Fenerbahçe için hep birlikte sorumluluk almaya, ses yükseltmeye davet ediyoruz."