Fenerbahçe'den Lazio ve UEFA yetkililerine yemek

Fenerbahçe'den Lazio ve UEFA yetkililerine yemek

FENERBAHÇE kulübü yönetimi, UEFA Avrupa Ligi çeyrek final ilk maçında bu akşam karşılaşacakları Lazio'nun yöneticileri ve UEFA temsilcilerine yemek verdi.

2013.04.04 17:21 - Son Güncellenme: 2013.04.04 17:21 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'den Lazio ve UEFA yetkililerine yemek

Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri'nde verilen yemeğe, Fenerbahçe yönetim kurulu üyeleri Yalçın Haker ve Yasemin Merçil, Avrupa UEFA Delegesi Barry Taylor, UEFA Güvenlik Delegesi Derek Kirkwood, Lazio Genel Sekreteri Armando Antoni Calveri, Lazio Sportif Direktörü Igli Tare katıldı. Sıcak ve samimi bir ortamda gerçekleştirilen yemekte yönetim kurulu üyesi Yasemin Merçil, önümüzdeki sezon iki kulübün de Şampiyonlar Ligi'nde başarılı olmasını diledi.

İki kulübün yetkilileri, yemek sonrasında birbirlerine çeşitli hediyeler verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.04 17:21 - Son Güncellenme: 2013.04.04 17:21 - HABER MERKEZİ
A