Fenerbahçe'den ek dilekçe
Kaya, şike davasıyla ilgili ek bir dilekçeyi Yargıtay'a sunduklarını açıkladı.
2013.12.24 17:16 - Son Güncellenme: 2013.12.24 17:17 - Spor - HABER MERKEZİ
Fenerbahçe Kulubü Başkanı Aziz Yıldırım'ın avukatı Abdullah Kaya dilekçede, adil yargılanmanın sağlanması konusunda benzer soruşturmalara gösterilen hassasiyetin kendilerinden esirgenmemesi gerektiğini belirtti.
Kaya, davanın sonuçlanacağı tarihle ilgili açıklamalara da izin verilmemesi gerektiğini ifade etti.
16. Ağır Ceza Mahkemesi'ne geri gönderilen dava dosyasının eksiklerinin tamamlandığını hatırlatan Abullah Kaya, kendilerinden savunma alınmadan davada karar verilmemesi gerektiğini de vurguladı.
Kaya ayrıca başvurularıyla ilgili medyada çıkan, "Deliller hukuka aykırı" iddialarının yeni olmadığını ve dava boyunca dile getirdiklerini belirtti.