Fenerbahçe'de yüzler gülüyor

Fenerbahçe'de yüzler gülüyor

Sarı lacivertliler, Galatasaray maçının hazırlıklarını sürdürdü.

2013.11.07 14:13 - Son Güncellenme: 2013.11.07 14:14 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de yüzler gülüyor

 Spor Toto Süper Lig'de hafta sonu Galatasaray'la karşılaşacak Fenerbahçe'de yüzler gülüyor. Sarı - lacivertliler, derbi maçın hazırlıklarını sabah yaptığı antrenmanla sürdürdü.

Can Bartu Tesisleri'nde teknik direktör Ersun Yanal yönetiminde gerçekleştirilen antranmanda futbolcular, koşu ve ısınma hareketlerinin ardından top kapma çalışması yaptı. İlk yarım saati basına açık yapılan antrenmanın başında Ersun Yanal, gazetecilerin yanına gelerek kısa süre sohbet etti. Yanal, derbi maçla ilgili sorulara cevap vermezken, 'Güzel bir maç olacak' demekle yetindi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.07 14:13 - Son Güncellenme: 2013.11.07 14:14 - HABER MERKEZİ
A