Fenerbahçe'de yeni yönetim, mazbatalarını aldı

Fenerbahçe'de yeni yönetim, mazbatalarını aldı

Fenerbahçe Spor Kulübü'nün Seçimli Olağanüstü Genel Kurulu'nda 11. kez başkan seçilen Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyeleri kulüp binasında düzenlenen törenle mazbatalarını aldı.

2013.11.10 18:29 - Son Güncellenme: 2013.11.10 18:29 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de yeni yönetim, mazbatalarını aldı

Törenin açılış konuşmasını Yüksek Divan Kurulu Başkanı Yüksel Günay yaptı. Yüksel Günay'ın ardından söz alan Kongre Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, Başkan Aziz Yıldırım ve yönetim kurulu üyelerine başarı diledi. Aziz Yıldırım ise yönetim olarak başarılı işler yapacaklarını belirtti.

Konuşmaların ardından Kongre Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, Aziz Yıldırım ve Yönetim Kurulu Üyelerine tek tek mazbatalarını verdi.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.11.10 18:29 - Son Güncellenme: 2013.11.10 18:29 - HABER MERKEZİ
A