Fenerbahçe'de tam kadro yemekte buluştu

Fenerbahçe'de tam kadro yemekte buluştu

Perşembe günü UEFA Avrupa Ligi maçında Lokomotiv Moskova'ya konuk olacak olan Fenerbahçe'de futbolcular ve teknik heyet bugün yöneticilerle yemekte biraraya geldi,

2016.02.22 16:35 - Son Güncellenme: 2016.02.22 16:35 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de tam kadro yemekte buluştu

Fenerbahçe Başkanı Aziz Yıldırım'ın da katıldığı yemek öğle saatlerinde Can BartuTesislerinde gerçekleştirilen antrenmanın ardından yine tesislerde organize edildi.



Yemeğe başkan Aziz Yıldırım'ın yanı sıra yönetim kurulunun tüm üyeleri, teknik heyet ve oyuncular eksiksiz olarak katıldı.



Sıcak ve samimi bir ortamda yenilen öğle yemeğin ardından futbolcular tesislerden ayrıldı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2016.02.22 16:35 - Son Güncellenme: 2016.02.22 16:35 - HABER MERKEZİ
A