Fenerbahçe'de soyunma odasında kavga

Fenerbahçe'de soyunma odasında kavga

Fenerbahçe'de, Gençlerbirliği maçı sonrasında koridorda kavga yaşandığı öğrenildi.

2013.04.22 14:59 - Son Güncellenme: 2013.04.22 15:00 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de soyunma odasında kavga


Star Gazetesi'nin haberine göre Fenerbahçe, Gençlerbirliği deplasmanında 2-0 yenilip, şampiyonluk yolunda çok ağır bir darbe yerken, futbolcuların da sinirleri bozuldu. 19 Mayıs Stadı'nda oynanan karşılaşmanın bitiş düdüğü ile birlikte sarı-Lacivertli oyuncular adeta yıkıldı. Soyunma odasına doğru yürürken de Raul Meireles ile Moussa Sow arasında kavga çıktı. İki oyuncu karşılıklı olarak küfürleşirken araya Dirk Kuyt girdi.

Ancak tartışma koridorlarda ve soyunma odasında da devam etti. Sow'un, Meireles'e "Neden pas vermiyorsun, kendine oynuyorsun" diye eleştiri yapması üzerine Portekizli oyuncunun da buna sert karşılık vermesi sonucu kavga çıktığı ifade edildi. Olayın büyümesini araya giren teknik heyet ve yöneticilerin önlediği bildirildi.
 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2013.04.22 14:59 - Son Güncellenme: 2013.04.22 15:00 - HABER MERKEZİ
A