Fenerbahçe'de Osmanlı maçı sonrası hakeme büyük tepki vardı
Fenerbahçe'de golsüz eşitlikle biten maç sonrası karşılaşmanın hakemlerine büyük tepki vardı.
2016.04.04 10:55 - Son Güncellenme: 2016.04.04 10:56 - Spor - HABER MERKEZİ
Başkan Aziz Yıldırım ile Genel Sekreter Mahmut Uslu maç esnasında hakem Ali Palabıyık'ın çaldığı düdüklere tepki gösterirken mücadele sonunda da eleştirilerini sürdürdü. Başkan Aziz Yıldırım zaman zaman oturduğu yerden ayağa kalkarak Palabıyık'ın kararlarını eleştirdi.Volkan Şen'e yapılan bir faul sonrası Palabıyık'ın sarı kartını çıkarmaması Uslu'nun çileden çıkmasına neden oldu. Uslu ayağa kalkıp karara itiraz etti.