Fenerbahçe'de iki yeni kadro dışı

Fenerbahçe'de iki yeni kadro dışı

Fenerbahçe zorlu günleri geride bırakmak için hamleler yaparken, iki futbolcunun daha kadro dışı kaldığı öne sürüldü.

2018.10.19 12:38 - Son Güncellenme: 2018.10.19 12:41 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de iki yeni kadro dışı

Fenerbahçe zorlu bir süreçten geçerken, Volkan Demirel, Aatif Chahechouhe ve Nabil Dirar'ın kado dışı kalması şok etkisi yaratırken, sarı-lacivertli takımda yeni gelişmelerin olduğu iddia edildi.

Gazeteci ve spor yorumcusu Ferudun Niğdelioğlu, sarı-lacivertli takımda iki futbolcunun daha kadro dışı bırakıldığını öne sürdü.

Sarı-lacivertli takımla ilgili bu iddiayı ortaya atan Niğdelioğlu, "Uygar Mert Zeybek ve Serhat Kot kadro dışı kalmış" ifadelerini kullandı.

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2018.10.19 12:38 - Son Güncellenme: 2018.10.19 12:41 - HABER MERKEZİ
A