Fenerbahçe'de bayramlaşma töreni yapıldı

Fenerbahçe'de bayramlaşma töreni yapıldı

Fenerbahçe Spor Kulübü'nde Ramazan Bayramı dolayısıyla bayramlaşma töreni yapıldı.

2019.06.06 13:18 - Son Güncellenme: 2019.06.06 13:19 - Spor - HABER MERKEZİ
A
Fenerbahçe'de bayramlaşma töreni yapıldı

Fenerbahçe Faruk Ilgaz Tesisleri'nde gerçekleştirilen bayramlaşmaya Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük, Genel Sekreter Sevil Zeynep Becan, yüksek divan, genel kurul ve yönetim kurulu üyeleri ile sarı-lacivertli kulübün amatör branş sporcuları katıldı. 

Törende sarı-lacivertli kulübün Divan Kurulu Başkanı Vefa Küçük ile yönetim kurulu üyesi Sevil Zeynep Becan, yaptığı açıklamada camianın Ramazan Bayramı'nı kutladı. 

Diğer Spor Haberleri için tıklayın


2019.06.06 13:18 - Son Güncellenme: 2019.06.06 13:19 - HABER MERKEZİ
A